Logo_Moët_&_Chandon.png

Moët et Chandon Elle Style Awards

I forbindelse med ELLE Style Awards 2016 stod vi for at aktivere Moët et Chandons sponsorat.

I ugen op til showet, kørte vi en forbruger- og social media-kampagne, hvor vi opsatte en champagne-automat i Magasin, København. Her kunne gæster via et fotoupload på Instagram, vinde miniature Moët et Chandon flasker og samt billetter til det ellers udsolgte ELLE Style Awards.

Til selve awardshowet opbyggede og drev vores personale en flot backstage-champagne-bar, hvorfra vi stod for udskænkning til over 1.600 gæster samt 350 VIPs og influencers. Sideløbende aktiverede vi champagne-automaten og gæsterne kunne få taget billeder foran vores ELLE Style Awards x Moët et Chandon-pressevæg – og efterfølgende dele deres #ellemoetmoment på de sociale medier.

I løbet af arrangementet dannede champagnebaren rammen om mange hyggelige og festlige øjeblikke, som i de eksklusive omgivelser skabte et perfekt #ellemoetmoment for gæsterne. Det til kampagnen genererede hashtag #ellemoetmoment, formåede at få mere end 900.000 impressions på de 2 uger hvor kampagnen kørte.

KUNDE
Moët & Chandon

ANTAL
1.600 gæster

LOCATION
DR Koncerthuset

 

 

Case oversigt